Saknad

Jag är så trött!!


Trött på det mesta, men ändå inte.

Saknar mina vänner, skaffa nya, säger alla... meh,, jag har nya. Inte samma sak.

Saknar min mamma, men hälsa på henne, inte samma sak..

Saknar Norrland,, åk dit. Inte samma sak.

Jag saknar ngt som jag inte förstår,, det känns som det fattas ngt,, va faan är det??
Känner det i hela mig, in i ben märgen, som en vitamin brist......

Jag beundrar alla som tar tag i sina liv o gör det de vill, men va faan det är ju inte så
lätt,, eller är det??
 Ska man bara dra ifrån allt?  Även om andra inte vill,, jag vet inte..

Älskar er som jag älskar
bryr mig i de som jag bryr mig i
saknar vissa jag inte ska sakna

Live free   die young
Ja eller bara lev så gott ni kan...

Peace out!!!!

Kommentarer
Postat av: AC

Hej hjärtat mitt...

Kan du tänka att jag tänkte på dig igår vid den tiden du skrev i din blogg..

Säger ju att vi har en speciell kontakt..

Saknar dig som bara den gumman...

Älskar dig, och finns här... det vet du va`?

2009-03-22 @ 21:23:06
URL: http://annacarin77.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0