Ta inte ut din skit på mig!!!

Va fan,,, Ta inte ut din skit på mig!!!!

Blir så less på när människor blir på dåligt humör o bara öser skit
över oss stackars oskyldiga.....

Arg som ett bi blir jag då!!!!

Säg istället,, - fan så pissigt humör jag har.. 
                          Ok!
Taget,, då vet man det sedan o kan ge personen lite utrymme...

Näääeee,, vad gör många: Får ett fet djävla bryt på  något
pytte pytte litet istället..
   Tro inte att jag tar sådann skit.. Hell no!!!
Rev av en kollega idag som tog ut sin frustration på oss andra,, Biatch blev jag..

Ska man jobba ihop måste man respektera varann, tänk på det!!!

Appro p ngt helt annat,, jag drack vin härom dagen..
                                                          Ja, det kanske inte är kul men joooo det var det visst det  =)

Drack typ 2 glas o blev ju på pickalurven så det stod härliga till,,,,,
                            
Pickalurven är väl ett underbart ord, ellerhur =)
P I C K A L U R V E N    löööv it

Osså vart man ju lite kärvänlig o hoppades på lite action in the sovrum.
Vad hände?????  Jag däcka.... somnade som en sten med lite dregel på kudden..

                                  Het brud.. NOT...

tja,, det var ju gott iaf!!!

Nu ska jag laga lite mat, kollar kanske in senare..

Till mina nära,, T och A  lööööööööööööööööv er båda mucho..

Glöm inte:

Igår är historia
Imorgon är ett mysterium
och
Idag är en gåva

Baj baj // Lilla jag




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!!! Hoppas de inte är min lilla utagering som fick dig så irri =) Kramisar

2009-01-29 @ 22:06:08
Postat av: Peter Hellkvist

Tjaba bruden. Kul å se att du oxå har hamnat i bloggträsket S

Har en blogg jag oxå fast min är inte lika fin som din =)

Kramen på dig å ha det gött!!!

2009-01-31 @ 18:24:54
URL: http://phellkvist.blogg.se/
Postat av: Kusin Vitamin

Like your blogg babe :)

2009-02-08 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0