Mina vänner

Vänner!!!

Asså jag tycker ju att det är underbart med vänner......


De som vet hur jag fungerar, de som varit med o kan min historia, som
bara släpper det de gör för att stå där vid min sida när det blåser hårt...
  Vänner kan man bara sitta tyst med för att man vet att det finns inget att säga som kan göra det bättre...
Eller de som älskar att göra dig glad precis som du älskar att göra dem glada, det
är ett livslångt förhållande som är värt mer än ngt,, njaaa ,, knoddar är kanske starkare band..
Toppen är det iaf...

" Jag hyllar alla mina vänner, ni vet vilka ni är!! Vi hörs inte ofta men då det sker är det så
Djävla underbart..... Tina, Anna-karin, Emma, Sara, Hänka,Jörgen, Nenne, Erik,, Löööv jö allihopa....
Säkert glömt ngn..

Men de andra då,, de som kommer in i ens liv barra "Pang" ,, och det känns som om man kännt varann super länge.

EMELIE,, faaan vad jag saknar dig,,  Patrik, N, du är ju så gooo,, Uffe Peter sofie... löööv jööö töö

Men sen finns det vänner som man tycker om så det gör nästan ont, men som inte är bra för dig själv o som jag inte är bra för.... Myran... Fan va vi hade mycket kul ihop,, men faaan så vi förstörde varann..
 Du med din ÖVER respekt för mig  och jag med min vilja att hjälpa för mycket...
 Jag sa en gång- du vet inte hur man är en vän, det sa jag i ett lågt ögonblick i mitt liv,, Förlåt..
Du är en fantastisk vän,, tack för att du var min vän.... Önskar dig all lycka i ditt liv som jag alltid har gjort
och vet att du förtjänar...    Jag har det toppen, saknar dig ibland men annars är det bara bra  =)
Finns alltid här,, och lovar att inte hjälpa,, bara om du frågar =) hehehehehe o även då är det inte säkert jag kan ju..


Sen har vi arbetskollegor,, Ni får mitt liv att skina lite extra  =) Kramen på er
O björn, du vet att jag är lite kär i dig  din lilla skägg apa!!!

Kom ihåg

Yesterday is history
Tomorrow is a mistery
         and
Today is a gift

Baj baj // Moí 


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej hjärtat... Guuud vad kul att du börjat skriva...

Jag älskar dig sååå mycket, du gör mig heeeel, med dina "elaka" sanningar som får mig att vakna upp ibland...

Tack för att dus tår vid min sida, år ut och år in..Dygnet runt....

Älskar dig.. FÖR DEN DU ÄR!!!!

2009-01-25 @ 14:00:41
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Tina

Löööv you toooo!!! :)Ska bli jätte kul å följa din blogg. Hoppas du har en underbar söndag. Puss å Kram

2009-01-25 @ 16:41:36
Postat av: Jenny

Löööv you tooo my friend =)

Kul att du börjat blogga så man kan hålla lite koll på dig ;)

2009-01-26 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0