Jahapp, då bloggar man väl lite då...

Jisses,,

Jag är ju en riktig prat kvarn, så för att skona min omgivning lite provar vi med blogg.
  Fattar inte så mucho om detta ännu så förlåt mig redan nu för tabbar i den närmsta
tiden.

Lite om moí.. Jag älskar djur o är över ärlig, ÖVERÄRLIG,, Jo tack, kanske inte finns i
Svenka ordlistan för godkända ord men jag är ofta ÖVER ÄRLIG..
 Jaa, hur gör man då,, svårt att inte säga sanningar till mina vänner eller folk som jag
känner,, men då dyker ju genast en fråga upp,, Vems sanning??  Ja va fan, min så klart..
 Men ofta så stämmer det,, dock trampar man ju fel ibland,, ops, förlåt,,,,,,,,,,,,,,

Ja det var ,lite, om mig mer kommer då o då..

Slå ett slag för öppna sinnen, fasen va man vinner på att inte släppa in negativ energi i
sitt liv, man behöver inte bli Tomas Di Leva för det♥( dock inget ont om honom )
 Läser en bok nu,, Munken som sålde sin Ferrari,, Tokbra
  Den handlar om att inte låta negativitet komma in i ditt sinne..Lööööv it
Känner du att du är negativ,, lääääääääääs barra...

Tänk positivt .......

Kommentarer
Postat av: singla

hey madde, välkommen till bloggvärlden!!!!

kram från din vän som fyller år samma dag som dej...

2009-01-27 @ 17:59:08
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0