Fyyy fytt i faaan!!

Japp, då har man varit uppe sedan kl.sju, det är lööööördag om ngn missat det.
 Jag vet faktiskt inte om jag är trött eller om jag är pigg.....

Min katt "Sune" har börjat käka på kläder,, min favvo luvtröjja var hans första offer.
 Men va fasen ska han ge sig på kläder för, IAF,  så  gick jag o köpte(  för dyra pengar)
Ngt som ska lugna katter, felyway hette det tror jag,, Vad hände med min katt...

LUGN,, skulle inte tro det,, sedan jag satt igång det där har han varit piggare o skrikit mer än
han gjorde när han började bli könsmogen,, suck,, då skar de ut hans små kulor(( Ajajajaj))
Va fan ska man gö nu????? han har inga kulor kvar o ta bort,, eller har han det??

S.K.I.T oxå!!!!  Så han börja skrika vid tjugo över fem,, I MORSE.....................

När jag stängt ute katterna( har en liten hona osså, Sessan) somnar om,, vad händer??
  Min mobil ringer,, känner jag igen numret , nope...
Då har mina bröder varit ute på krogen och råkat förväxla rockar i skumpadimman.
Så han han har inga nycklar,, en av dem alltså!!
  ja det var ju bara att kliva upp,, gjorde inget, lite myys med sällis...........Han sover nu=)
Älskar dig bror =)

Har läst lite andra bloggar nu i morgon timmen,,
 Jisses,  va många som ska vara cool o fräck, är det som det här går ut på,, typ Linda Rosing
stuket på alla,, Nja nu lät jag hård o bitter..............
  Vad jag menar är:  Ja, va fasen menar jag då??
Fattar att om man ska blogga bör det va kul o läsa den osså,, men måste man lämna ut
människor man bryr sig om.. Jag menar vissa saker kan man väl få ha privat,, eller??

Äh, nu är jag en party pooper,, sorry..
Skriv på o lämna ut ni,, det gör säkert jag när jag blivit vän med att skriva blogg, just nu=
inte helt kompis med o blogga...

Kom ihåg:

Igår är historia
Imorgon är ett mysterium
Idag är en gåva

Baj baj // Lilla moí

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0