Freedom

Fredag idag o då är det freedom ngr dagar!!!

Jag älskar mitt jobb men jag får nog säga att på fredagar så blir jag glad iaf.
  Jobbar med knoddar, sååå djäkla kul är det.

Idag är det fredag o jag skriver mest barra för att man ska gö det i en blogg.
  Har sutti o beställt från hm katalogen hela kvällen,, via nätet,,

Gick det tror ni?? Nooooooooooooooooooooooo

Lämna ditt kund nummer o personliga lösen,, eeeehhhhhh lösen??
 Jaha, det brevet antar jag att jag fick när jag blev medlem år 1936 eller så..
kunde jag beställa ikväll ,, NOPE,,

Jag har en svag känsla av att datorer/internet hatar mig,, big time,,

Lörda imorrn o då ska vi mysa i massor,,

Kom ihåg detta:

Igår är historia
Imorgon ett mysterium
Idag är en gåva

Baj baj /// Moí

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0