BONDE SÖKER FRUUUUUUU

Bonde gifter sig var det visst i år!!

Jag har av ngn anledning fasnat lite för Bonde såpan!!
Gillade blandningen i år... Eller jag gillade gay grabbarna!!

What ever,, nu har jag sett bröllopet mellan Magnus o hans Emma!!!
                                   Suck....
Jag skulle vilja säga att jag hatade det där jippot på tv,,, men nääää
Kan jag inte göra.
Satt man inte där i soffan o snyfta.. Jag är väl i den åldern kanske..
                    Faaaaaaaaaaaaaaaaan
Så vill man ju inte säga- är i den åldern.............

Skämt osidå.. vill ju osså gifta mig ju.. Inte sådär stort men iaf..

Nääee,, jag blir bara grinig av det här, det skriver vi inte om igen..
Eller inte mer för idag,, hehehe...

Kom ihåg:

Igår är historia
imorgon är historia
och
Idag är en gåva

Baj baj // Moí

Kommentarer
Postat av: Ac

saknar dig, saknar dig... sååå oerhört mycket!!!

Snaaart MÅSTE vi träffas.. Pöss

2009-01-27 @ 12:30:23
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0